<<- Tilbage til foreningslisten

Odder Atletik og Motion

Beskrivelse

Odder Atletik & Motion er en løbeklub for motionister, som kan lide at løbe sammen med andre. Der er løbere på forskellige niveauer vi hjælper alle hinanden på vej.
Generelt om træning er der nogle regler, såsom, at der ikke lades nogen i stikken, at der altid skal samles op, så det sikres alle er med. Færdselsloven følges selvfølgelig også af Odder Atletik & Motion. Ligesom det er vigtigt at have reflekser og lys på når det er mørkt, så du også kan ses af trafikanterne når vi løber rundt på vejene mv.
Vi tilbyder træning i tre niveauer til begyndere, let øvede og øvede.

Odder Triathlon Club blev stiftet i 1993. Foreningen blev i 2005 nedlagt som selvstændig forening, for at lægge sig ind under Odder Atletik og Motion (OAM), da over halvdelen af klubbens medlemmer også var medlem af OAM. Derfor foregår vores træning også i fællesskab med OAM.

Kontakt oplysninger

Odder Atletik og Motion