<<- Tilbage til foreningslisten

GO Gymnastik Odder

Beskrivelse

Gymnastikholdene dækker en række forskellige discipliner indenfor gymnastik og træning:
børnegymnastik, spring- og rytmisk gymnastik, opvisningshold, konkurrencehold (Teamgym) og træningshold - for børn, unge og voksne.

Holdene træner i Multihallen (Spektrum Odder), Odder Gymnasium, Vestskolen (Skovbakken og Vestermark).

Bestyrelsens ønske er, at foreningen tilbyder gymnastik til alle grupper og til alle ambitionsniveauer.

Gymnaster fra Gymnastik Odder har deltaget på TeamGym landshold, Tumbling landshold og Verdensholdet.

GO vil gerne være med til at opfylde DGI og DIF's vision om, at i 2025 er 50 procent af danskerne medlem af en idrætsforening, og 75 procent af befolkningen er fysisk aktive.

GO er en velfungerende forening med en bestyrelse på 11 personer, som sørger for organisatoriske og praktiske forhold samt evt. sager med medlemmer eller forældre til gymnaster.
Vi arbejder på bedre mulighed for fysisk aktivitet i Odder - gerne i samarbejde med andre foreninger. Vi brænder for bevægelse.

Se mere om Gymnastik Odder på gymnastikodder.dk og på vores Facebookside (Gymnastik Odder).

Kontakt oplysninger

GO Gymnastik Odder